Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun pakka on sekaisin kotiäitinä???

09.05.2007 |

Onko kenelläkään hyviä vinkkejä...

Olen ollut kotona 8kk ja kohta olisi aika että pitäisi päättää mitä tehdä töihin vai kotiin?

En ole henkilökohtaisesti valmis laittamaa poikaa tarhaa ja olisin valmis tekemään toisen samallaisen kultanupun.

Ongelma on että mieheni ei ole aivan samaa mielä näistä asioista oikeestaan ei olla mistään samaa mieltä.

Olen yrittänyt perustella miksi poikamme olisi hyvä kotona ja leikkikavereita olisi hyvä olla:)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi