älkää ikinä ostako tätä jauhelihaa!
Atrian sika-nauta 23%... Liha ei ollut tarjoustuote tai pilaantunutta. Paistovaiheessa, kun liha oli raakaa, en huomannut mitään outoa. Mutta kun liha oli paistunut, SE HAJU! En tiedä miten kuvailla hajua, mutta tuota tyhjää huuhdeltua vuokaa (jossa tein jauhelihasta vihannes-jauhelihapataa), mulla tuli yökkäysrefleksejä. En ole mikään lihaherkkä, tää on eka kerta kun ostan tota lihaa. Paljon olen sitä kuitenkin pakottanut alas, kun kerran ruuan siitä tein, ja mitään ongelmaa ei ole ollut. Ei vatsavaivoja tai pahoinvointia (muuten kun tosta hajusta ja mausta johtuvia). Mikä tätä lihaa vaivaa...
Kommentit (61)
En osta koskaan jauhelihaa jossa sikaa.
Mä en osta kloskaan noita vakuumilihoja, aina tuoretiskistä.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:39"]
En osta koskaan jauhelihaa jossa sikaa.
[/quote]
En oo ennen tämmöstä huomannut jauhelihasta, jossa on sikaa. Ap
Jos siihen liha-erään oli käytetty leikkaamaton karju? Niiden liha haisee, tyttö-possujen ei.
Mitäs jos käyttäisit vaan laadukasta luomulihaa? Vaikka suoraan tuottajalta?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:40"]
Mä en osta kloskaan noita vakuumilihoja, aina tuoretiskistä.
[/quote]
Olispa mullakin rahaa tehdä noin. Ennen ei missään halpisjauhelihassakaan ole ollut tommosta ongelmaa... Ap
Yleensäottaenkin mun mielestä sikaa sisältävät jauhelihat haisee ihan hirveille ja yököttää se haju. Ja en tiedä voisko tossa sun ostamassa tuotteessa vielä se rasvan määrä lisätä jotenkin hajua, itse ostan yleensä naudan jauhelihaa 9-17% rasvojen vaihtelulla.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:41"]
Mitäs jos käyttäisit vaan laadukasta luomulihaa? Vaikka suoraan tuottajalta?
[/quote]
Ei ole varaa :( ap
Laita atrialle palautetta..sieltä atrian sivulta löytyy osoite, minne sähköpostit voi osoittaa.. ja mielellään värikkäästi kuvailtuna..onpahan hauskempi lukea..
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:39"]
En osta koskaan jauhelihaa jossa sikaa.
[/quote]
Miksi? Minä ostan jopa pelkkää posuun jauhelihaa joskus.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:42"]
oletko raskaana? ;)
[/quote]
:D mullekin tuli tämä mieleen. En tietääkseni, ehkäisyä olen aina käyttänyt. Ap
Samoin. Oksennan kun aukaisen vakuumipakkauksen. Se haju...
Ostan ainanaudanlihaa.
Kerrankos jokainen meistä on pilaantuneen tuotteen ostanut. :D
Mulla ei edes kissat syö jauhelihaa. Haju ja maku todella paha, useimmissa.
Joko teit facebook jaon ja soitit iltapäivälehtiin?!?
Mielestäni Partasen jauheliha on parasta, sika-nauta.
Lidlissä on hyvää rotukarja naudan jauhelihaa. Euron kalliimpaa kuin tavallinen ja tuottajan voi jäljittää paketissa olevalla koodilla, tietääkseni oikeaa lihakarjan lihaa ei maitolehmien.
Mä ostan aina nauta-sikaa tai nautaa. En koskaan sika-nautaa. :-X