Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

älkää ikinä ostako tätä jauhelihaa!

Vierailija
04.09.2015 |

Atrian sika-nauta 23%... Liha ei ollut tarjoustuote tai pilaantunutta. Paistovaiheessa, kun liha oli raakaa, en huomannut mitään outoa. Mutta kun liha oli paistunut, SE HAJU! En tiedä miten kuvailla hajua, mutta tuota tyhjää huuhdeltua vuokaa (jossa tein jauhelihasta vihannes-jauhelihapataa), mulla tuli yökkäysrefleksejä. En ole mikään lihaherkkä, tää on eka kerta kun ostan tota lihaa. Paljon olen sitä kuitenkin pakottanut alas, kun kerran ruuan siitä tein, ja mitään ongelmaa ei ole ollut. Ei vatsavaivoja tai pahoinvointia (muuten kun tosta hajusta ja mausta johtuvia). Mikä tätä lihaa vaivaa...

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan aina nauta-sikaa tai nautaa. En koskaan sika-nautaa. :-X

Vierailija
2/61 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta koskaan jauhelihaa jossa sikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osta kloskaan noita vakuumilihoja, aina tuoretiskistä.

Vierailija
4/61 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:39"]

En osta koskaan jauhelihaa jossa sikaa.

[/quote]

En oo ennen tämmöstä huomannut jauhelihasta, jossa on sikaa. Ap

Vierailija
5/61 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siihen liha-erään oli käytetty leikkaamaton karju? Niiden liha haisee, tyttö-possujen ei.

 

Vierailija
6/61 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos käyttäisit vaan laadukasta luomulihaa? Vaikka suoraan tuottajalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/61 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:40"]

Mä en osta kloskaan noita vakuumilihoja, aina tuoretiskistä.

[/quote]

Olispa mullakin rahaa tehdä noin. Ennen ei missään halpisjauhelihassakaan ole ollut tommosta ongelmaa... Ap

Vierailija
8/61 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäottaenkin mun mielestä sikaa sisältävät jauhelihat haisee ihan hirveille ja yököttää se haju. Ja en tiedä voisko tossa sun ostamassa tuotteessa vielä se rasvan määrä lisätä jotenkin hajua, itse ostan yleensä naudan jauhelihaa 9-17% rasvojen vaihtelulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/61 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko raskaana? ;)

Vierailija
10/61 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:41"]

Mitäs jos käyttäisit vaan laadukasta luomulihaa? Vaikka suoraan tuottajalta?

[/quote]

Ei ole varaa :( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/61 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita atrialle palautetta..sieltä atrian sivulta löytyy osoite, minne sähköpostit voi osoittaa.. ja mielellään värikkäästi kuvailtuna..onpahan hauskempi lukea..

Vierailija
12/61 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:39"]

En osta koskaan jauhelihaa jossa sikaa.

[/quote]

Miksi? Minä ostan jopa pelkkää posuun jauhelihaa joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/61 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta homoa tee.

Vierailija
14/61 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:42"]

oletko raskaana? ;)

[/quote]

:D mullekin tuli tämä mieleen. En tietääkseni, ehkäisyä olen aina käyttänyt. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/61 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Oksennan kun aukaisen vakuumipakkauksen. Se haju...

Ostan ainanaudanlihaa. 

Vierailija
16/61 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankos jokainen meistä on pilaantuneen tuotteen ostanut. :D

Vierailija
17/61 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes kissat syö jauhelihaa. Haju ja maku todella paha, useimmissa.

Vierailija
18/61 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teit facebook jaon ja soitit iltapäivälehtiin?!?

Vierailija
19/61 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Partasen jauheliha on parasta, sika-nauta.

Vierailija
20/61 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on hyvää rotukarja naudan jauhelihaa. Euron kalliimpaa kuin tavallinen ja tuottajan voi jäljittää paketissa olevalla koodilla, tietääkseni oikeaa lihakarjan lihaa ei maitolehmien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi