Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin mieheltäni ovatko shortsit liian lyhyet jos pakarat näkyy

Vierailija
04.09.2015 |

Mies vastasi että eivät ole liian lyhyet. Kuitenkaan hän ei suostu pitämään tällaisia shortseja! Tarjouduin jopa lyhentämään jotkut hänen shortseistaan, mutta ei kelvannut. Outo.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/7 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ja en ymmärrä miksi teinikakaroilla pitää olla tuollaisia? Itse olen kahden pienen tyttölapsen isä ja niin kauan kuin minulla on vähääkään sanavaltaa, niin he eivät pue tuollaisia ylleen. Enkä myöskään itse pukisi sellaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 10:36"]Mies vastasi että eivät ole liian lyhyet. Kuitenkaan hän ei suostu pitämään tällaisia shortseja! Tarjouduin jopa lyhentämään jotkut hänen shortseistaan, mutta ei kelvannut. Outo.
[/quote]
Nyt on dominanssin ilmaisemisen aika! Saksi yhdet housut ja piilota loput.

Vierailija
4/7 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sellaisiin pukeutua mutta sitten ei pidä suuttua tai harmistua jos tulee paljon tuomitsevia katseita.

Sen verran huomionhakuista se on.

Vierailija
5/7 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmön näköiset ne on naisellakin.

Vierailija
6/7 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tein sille shortsit. Laittoi päälle ja nauroi. Ei kuulemma aio pitää ulkona, vaikka olisi miten helle. Kotona sitten ehkä.. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, sit jos naisella on jotkut polven yli reisitaskushortsit niin on heti rekkalesbo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme