Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

älkää ikinä ostako tätä jauhelihaa!

Vierailija
04.09.2015 |

Atrian sika-nauta 23%... Liha ei ollut tarjoustuote tai pilaantunutta. Paistovaiheessa, kun liha oli raakaa, en huomannut mitään outoa. Mutta kun liha oli paistunut, SE HAJU! En tiedä miten kuvailla hajua, mutta tuota tyhjää huuhdeltua vuokaa (jossa tein jauhelihasta vihannes-jauhelihapataa), mulla tuli yökkäysrefleksejä. En ole mikään lihaherkkä, tää on eka kerta kun ostan tota lihaa. Paljon olen sitä kuitenkin pakottanut alas, kun kerran ruuan siitä tein, ja mitään ongelmaa ei ole ollut. Ei vatsavaivoja tai pahoinvointia (muuten kun tosta hajusta ja mausta johtuvia). Mikä tätä lihaa vaivaa...

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkauksissa pitäisi olla merkintä EI SISÄLLÄ tai SAATTAA SISÄLTÄÄ KARJUN LIHAA jotta tästä hajuällötyksestä pääsisi. Koko huusholli haisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi