Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mita varten telkusta tuli ohjelma jossa perus- ja lahihoitajat oikein liittonsa kanssa odottivat palkankorotusta. Eiko se korotus luvattu vain KOULUTETUILLE naisvaltaisille matalap
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mihis se korkeasti koulutettu on siitä edestä kadonnut?
Suon kyllä lähihoitajille palkankorotuksen. Alkuun vaikka 200-300 kuukaudessa lisää. Jos joku amk-insinööri saa 4000 e/ kk, sähköasentaja 2500 e/kk niin kyllä lähihoitaja ja sairaanhoitajakin hiukan enemmän ansaitsee.