Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mehustaminen
30.08.2015 |
Hei kaikki !
Minun olisi tarkoitus hankkia mehulinko. Mielessäni on kuitenkin kysymys Onko se mehustaminen kallista ? Siis että meneekö yhteen mehuun ihan kauheasti kasviksia ja hedelmiä ? Jos siis haluaa juoda vaikka isomman lasillisen niin paljonko sinne linkoon pitää tunkea tavaraa jotta saa esim tuopillisen mehua ?
Haluan syyskuun ajan juoda itsetehtyjä mehuja 1-2 päivää viikossa. Muutenkin ruokavalio kevenee ja yritän tehdä syyskuusta mahdollisimman terveellisen :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa