Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotin tutulle miehelle humalassa seksiä...

Vierailija
30.08.2015 |

Mies on lähemmäs 60v ja eronnut. Itse olen sinkku 25v. Tulin baarista ja olin todella humalassa. Muistan että kysyin häneltä haluaisiko hän harrastaa kanssani seksiä. Hän vastasi "ehkä joskus toisen kerran" ja nauroi. Miten kehtaan enää ikinä liikkua tuolla rapussa?? Alan kulkemaan ikkunan kautta...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen mies ja ehdotin kännissä tutulle rouvalle seksiä. Ei hävetä ollenkaan, joku kerta minä vielä käynkin polkasemassa sitä.

Vierailija
2/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehessä siis mitään vikaa ole, hän on pitkä, suht lihaksikas ja hyvännäköinen ikäisekseen. Se vaan, että asuu naapurissa ja tunsin hänet jo kun olin lapsi n. 10 vuotta sitten. Tuntuu typerältä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:58"]

Ei miehessä siis mitään vikaa ole, hän on pitkä, suht lihaksikas ja hyvännäköinen ikäisekseen. Se vaan, että asuu naapurissa ja tunsin hänet jo kun olin lapsi n. 10 vuotta sitten. Tuntuu typerältä.

ap

[/quote]

No ihan oikea tunne. Ootpa helppo ja tyhmä. Ymmärrän, että mies oli pyyntöösi ihan :X ....

Vierailija
4/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten sä pystyit kuvittelemaan itsesi haluamassa jotain 6-kymppistä... Ällöä...

Vierailija
5/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla harvinaisen hyvin säilynyt lähes 6-kymppinen, että voit kaksvitosena edes kännissä ilmoittaa haluavasi hänen kanssaan sänkyyn.

Vierailija
6/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit varmaan kiihottava näky valuneiden ripsareiden kanssa.

Vierailija
7/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikä minua häiritse ja myönnän että ajattelen hänestä samalla tavalla selvinkin päin, en ole vaan sanonut sitä ääneen. Hän on tosi hyvän näköinen. Ei 60-vuotias ole välttämättä mikään kurttuinen vanhus.

ap

Vierailija
8/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä aina ihmetellään sitä, kuinka nuoremmat naiset voi haluta vanhempaa, kun suurin osa mun koulukavereistani meni parikymppisenä naimisiin 5-kymppisen miehen kanssa?

Vierailija
9/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mies parkaa :D On kuitenkin järkevä mies, kun ei lähtenyt kännisen naisen matkaan, vaikka oli tilaisuus saada nuorta pimppaa...

Vierailija
10/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, se on se karisma ja ehkä jopa käytöstavat. Osaavat kohdella naista naisena. Avaavat oven, antavat kukkia, vievät hienoon ravintolaan yms. En tiedä muiden mielestä mutta ainakin itsestäni tämä tekee eron. 

10, ja myös tämä, ei käyttänyt hyväkseen humalaista vaikka siihen olisi ollut loistava tilaisuus. Kuinka moni 20-vuotias toimisi samalla tavalla?

ap

Vierailija
11/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miesnäkökulmasta se on ihan kiihottavaa ja imartelevaa, jos joku tulee tarjoamaan, mutta en kieltämättä itsekään suostuisi jos nainen on selvästi päissään. Muuten olen pian syytteessä raiskauksesta, vaikka kaikki olisikin tapahtunut yhteisymmärryksessä. Siinä sitä ollaan sitten sana vastaan sana, ja oikeus uskoo tietenkin naisen kertomuksen.

Vierailija
12/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 17:02"]

Siis miten sä pystyit kuvittelemaan itsesi haluamassa jotain 6-kymppistä... Ällöä...

[/quote]

Alle 60-v on kylläkin 5-kymppinen.

Vierailija
13/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 17:14"]

9, se on se karisma ja ehkä jopa käytöstavat. Osaavat kohdella naista naisena. Avaavat oven, antavat kukkia, vievät hienoon ravintolaan yms. En tiedä muiden mielestä mutta ainakin itsestäni tämä tekee eron. 

10, ja myös tämä, ei käyttänyt hyväkseen humalaista vaikka siihen olisi ollut loistava tilaisuus. Kuinka moni 20-vuotias toimisi samalla tavalla?

ap

[/quote]

Wov, mikä mies.

Tämä oli ironiaa.

Vierailija
14/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhempi pukki sitä' kovempi sarvi.

Vierailija
15/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, en olisi ikinä niin sairas että pilaisin toisen elämän syyttämällä tuollaisesta

ap

Vierailija
16/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 17:14"]

Näin miesnäkökulmasta se on ihan kiihottavaa ja imartelevaa, jos joku tulee tarjoamaan, mutta en kieltämättä itsekään suostuisi jos nainen on selvästi päissään. Muuten olen pian syytteessä raiskauksesta, vaikka kaikki olisikin tapahtunut yhteisymmärryksessä. Siinä sitä ollaan sitten sana vastaan sana, ja oikeus uskoo tietenkin naisen kertomuksen.

[/quote]

Luulis miehiäkin vain oksettavan. Varsinkin känninen ruma ämmä (siis känni tekee rumaksi).

Vierailija
17/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei se mies halunnu sua:(Se mua tossa eniten nolottais ettei edes kelvannu.

Vierailija
18/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kehtaat liikkua rappukäytävässä. Mies oli todennäköisesti imarreltu, mutta myös tarpeeksi fiksu kieltäytyäkseen kännipanosta. Tervehdi jatkossakin vaan reippaasti. Seuraavan kerran kun näette, voit hymyillä vähän nolona, eiköhä naapuri kuittaa huumorilla koko jutun.

Vierailija
19/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 17:21"]

Harmi ettei se mies halunnu sua:(Se mua tossa eniten nolottais ettei edes kelvannu.

[/quote]

samoin. Luulisi jokaisen naisen olevan oppinut äidiltä, että ei näin.

Vierailija
20/27 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti, sellaiselle ryppyiselle Gerge Clooneyn (54 v) tai John Travoltan (61 v) ikäisille vanhalle kurtulle menet tarjoamaan itseäsi. Minä en kyllä menisi...tai....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä