Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko karismasi yliluonnollinn?
29.08.2015 |
Mitä tiedät yliluonnollisesta? Koetko, että osa elämästäsi on yliluonnollisesti hallittua? Koetko, että osa karismastasi ja sananvallastasi on yliluonnollista perua?
Kommentit (2)
Tärkeintä on kuitenkin se tunne, minkä yliluonnollinen tässäkin maailmassa tuottaa. Se, kun ympärillä on ikäänkuin osa itseään, osana kaikkea.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse uskon, että yliluonnolliset ominaisuudet määrittelevät ihmisen mahdollisuuksia ja valintoja planeetalla. Siksi kaikkea ei voi niin helposti muuttaa, vaikka toinen sen mitä itse tavoittelee, jo hyvin osaa.