Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutun 12 v poika kirjoitti FB olevansa parisuhteessa,

Vierailija
02.01.2011 |

hymyilytti se. Nyt sitten lukikin, että sinkku. Niin se rakkaus nuorillakin vaihtelee.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet leikkivät noilla statuksilla. Monet teinit ovat myös merkinneet lapsikseen vanhempiaan tai kavereitaan.

Vierailija
2/4 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellisuudessa. Mutta ne 12 veet ei kyllä kuulu Facebookiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa bestiksensä (myös tyttö) kanssa..



:D

Vierailija
4/4 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymyilytti se. Nyt sitten lukikin, että sinkku. Niin se rakkaus nuorillakin vaihtelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä