Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä Petri Nygårdista?
16.01.2011 |
Siis mä olen aivan koukussa!
Minä, akateeminen 3-kymppinen, kuuntelen salaa kotona Petriä ja laulan mukana "mä oon kännissä, missä sää oot?"
:DDD
En kehtaisi työkavereille tunnustaa... ;)
Kommentit (4)
Ei taida minunkaan tuttavapiirissä kovin moni ainakaan julkisesti fanittaa, mutta muhun iskee kuin metrinen halko:)
Terv. 3-kymppinen akateeminen lady
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta pojalta kielletty kyseiset kappaleet ihan kokonaan.Vaikka kovasti kiinnostaa..
Huippubiisejä näin "aikuisen korvaan"..Kun ilman lapsia kuuntelee..
kunhan seuraavan kerran tälle seudulle tulee ;)
Kolmas (?) kolmekymppinen ;)
Alue: Aihe vapaa
Ei taida minunkaan tuttavapiirissä kovin moni ainakaan julkisesti fanittaa, mutta muhun iskee kuin metrinen halko:)
Terv. 30-kymppinen akateeminen lady