Lue keskustelun säännöt.
Moniko teistä ottaa käyttöön tuon E 10?
28.12.2010 |
Olettaen, että soveltuu autoonne.
Maahantuoja ilmoittaa, että sopisi autooni, mutta merkkini huoltopäällikön kanssa keskusteltuani tulimme siihen tulokseen, ettei siitä ole riittävästi tietoa vielä.
Siirryn siis 98E.
Kommentit (2)
Tietysti otan, kun se kerran autooni sopii.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
koska sopii autoon. En viitsi maksaa bensasta enempää kuin on pakko.