Lue keskustelun säännöt.
JESSS!!! Olen täällä kitissyt muutamaan kertaan kuinka kamalaa on tehdä konsultin
12.01.2011 |
hommia, eli työskennellä eri asiakkailla ja vetää heidän projektejaan. Haastatteluissa on saanut käydä tuhkatiheään ja homma ei ole sopinut mulle yhtään. Nyt sain juuri tiedon, että pääsen muihin hommiin talon sisällä, fiilis on ihan mieletön!! Mulla on jatkosa oma istumapaikka ja suht pysyvät työkaverit! Voi kun olen iloinen!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla