Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Argh.

Vierailija
12.01.2011 |

Että jaksaa sapettaa lapsettomat siskoni. Heillä on ihan käsittämättömän vankka usko siitä, että ovat jotenkin lasten kasvatuksen ja hoidon ylimpiä asiantuntijoita.



Kummallakaan ei siis ole lapsia, ei alan koulutusta, kummallakin yksi kummilapsi, jota ovat hoidelleet harvakseltaan ja vähän.



Minulla on kaksi lasta, nuorinkin menee kohta kouluun.



Mutta silti nämä siskoni jaksavat sekaantua, opastaa, neuvoa ja valistaa. Rasittavin tapa on se, että ryysivät kotiini antamaan "näytäntöjä" siitä miten asiat pitää hoitaa.





Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla