Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flunssan yhteydessä jumalaton päänsärky, menisitkö töihin?

Vierailija
12.01.2011 |

Ei kuumetta

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää. Olen terve, menisinkö töihin? Nenä hieman niiskahti kun tulin ulkoa sisälle. Nenästä tuli vähän räkää kun niistin. Illalla aivastelin. Onkohan minulla sikainfluenssa?

Vierailija
2/15 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei koskaan nouse kuuume ja olen kyllä saikulla flunssassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleistila todella huono, niin en menisi. Ei se kuume mikään ainoa mittari ole sille onko ihminen työkykyinen. Minä jos jäisin sitä kuumetta odottamaan, niin oisin joutunut töissä riekkumaan pahassa mm. keuhkoputkentulehduksessa, joka veti voimat aivan täysin. Mulle kun tuo kuume tosi harvoin tulee vaikka olisikin tulehdusta päällä.

Vierailija
4/15 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pakollinen poissaoloon.

Vierailija
5/15 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää. Olen terve, menisinkö töihin? Nenä hieman niiskahti kun tulin ulkoa sisälle. Nenästä tuli vähän räkää kun niistin. Illalla aivastelin. Onkohan minulla sikainfluenssa?

Vierailija
6/15 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyypillisiä av-mammavastauksia, kun ollaan totuttu olemaan töistä pois milloin minkäkinlaisella tekosyyllä. Oletteko aina kuukautisten aikaan viikon pois töistä? Vai kaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta ole työntekoon pääkipuisena.

Vierailija
8/15 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta ole työntekoon pääkipuisena.


ja kun yleensä alkaa vielä laattakin lentää kovassa päänsäryssä mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole reilua mennä tarttumaan muita.

Vierailija
10/15 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tilalleni ei sijaista saisi ja toiset joutuisi tekemään myös minun työt ja myös siitä ekasta päivästä pitää olla työpaikkalääkärin todistus ja työpaikkalääkäri on toisessa kunnassa eli siinä kunnassa missä on työpaikkakin. Työpaikkalääkäri ei helpolla sairaslomaa myönnä.

Ei varmasti saisi olla poissa päänsäryn vuoksi, koska se menee ohi särkylääkkellä.

Eli mielestäni riippuu paljon työpaikasta, kuinka pienestä voi poissa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on todella kova, eli et voisi tehdä töitä, niin sitten tietysti jää kotiin.

Vierailija
12/15 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tänään sairaslomaa. Kovaa päänsärkyä ollut jo neljä päivää ja kuume oli vain lievää. Huimausta ihan hirveästi myöskin ollut. Nyt alkaa jo helpottamaan. Omassa työssäni en ole työkuntoinen tässä olotilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päänsärky ei mene ohi lääkkeillä ja se on todella kova, eli et voisi tehdä töitä, niin sitten tietysti jää kotiin.

Vierailija
14/15 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päänsärky on "jumalaton", niin en tod menisi. En pystyisi tekemään yhtään töitä, kun sattuisi liikaa pitää silmiä auki. Minun työssäni on tärkeää nähdä mitä tekee.



Oleellista on onko työkuntoinen vai ei. Työnantajan kannalta pahempi on mennä tartuttamaan koko osasto influnssaan kuin potea muutama päivä kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti saisi olla poissa päänsäryn vuoksi, koska se menee ohi särkylääkkellä.

Muutoin samaa mieltä, paitsi lainatusta osuudesta. Osa päänsäryistä menee ohi lääkkeillä. Aina ne vain eivät kuitenkaan tehoa. Jokainen joka on kokenut sellaisen päänsäryn ettei pysty kävelemään ja silmien auki pitäminen tekee kipeää, tietää mistä puhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi