Lue keskustelun säännöt.
Mies tekkee reissuduunia, ja sitten ei koskaan halua
27.12.2010 |
lähteä lomalle mihinkään, tai ees baarin mun kaa:( ymmärrän kyllä miestä mutta ois kiva joskus! käydä yhessä jossain :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sun mieleistä?
Onnea, kusipään sait haalittua rinnallesi.
Mä en ymmärrä, miten ihmiset eivät voi joustaa toistensa puolesta, en tajua.