Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tekkee reissuduunia, ja sitten ei koskaan halua

Vierailija
27.12.2010 |

lähteä lomalle mihinkään, tai ees baarin mun kaa:( ymmärrän kyllä miestä mutta ois kiva joskus! käydä yhessä jossain :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun mieleistä?



Onnea, kusipään sait haalittua rinnallesi.



Mä en ymmärrä, miten ihmiset eivät voi joustaa toistensa puolesta, en tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan