Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut sairauslomaa plast...

Vierailija
04.04.2014 |

..iikkakirurgiseen operatioon? Onko mennyt työnantajalle läpi? Mietin vain, ett ilmeisesti monilla kunnilla sairauslomaa voi saada vain omalta työterveyslääkäriltä, muut sairauslomat eivät päde, Vai onko näin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin määräämät sairauslomat voi aina pitää. Siis työstä voi olla poissa. Sen sijaan palkanmaksu on eri asia, työnantajalla ei ole velvollisuutta maksaa palkkaa, ellei kyse ole ollut SAIRAUDEN hoidosta. 

 

Tämän vuoksi esimerkiksi abortin tai plastiikkakirurgisten toimenpideiden aiheuttamista sairauslomista ei tarvitse maksaa palkkaa, kumpikaan ei yleisesti ottaen ole sairauden hoitoa.

Vierailija
2/3 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti minkälainen plastiikkakirurginen toimenpide on kyseessä. Jos kyseessä on sairauden hoito, niin sairausloma on tietenkin palkallista. Mutta jos olet menossa esim. rintojen suurennukseen niin tuskin työnantaja palkkaa siitä maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän