Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

itku pääsi

Vierailija
17.08.2014 |

Kuuntelin radiota ja siellä kerrottiin Irakin pohjoisosissa kristittyjä ristiinnaulittavan, ja nyt uutisoitiin Pekka Haaviston puhuneen  jossain EU:n kokouksessa, ettei niitä kristittyjä pidä auttaa pois sieltä, että niiden kuuluu olla siellä. Kiduttaen tapettavina heitä koko sydämestään vihaavien kiihkomusulmaanien toimesta? Nauttiiko Haavisto nyt siitä, että uskovat kärsivät, kun eivät hyväksy homoja, vai mistä tuossa oli kysymys?

Uskovat eivät ihmisinä ole syyllisiä siihen, että Jumala on Raamatussa ilmoittanut homouden olevan Hänelle kauhistus!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei jaksa ottaa kantaa uskonto, rasismi, väkivalta jutuille. Nyt on sellainen olotila että aivan sama mitä muille tapahtuu kunhan ei meidän perheelle ja lähipiiriin mitään satu. Tulee niinkuin immuuniksi. Hullut natonatsit lietsoo sotaa minkä kerkiää ja läntinen puoli on sekoamassa kokonaan. 

Vierailija
2/5 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hys hys... homot ja kiihkomuslimit ovat palstan suosituimpia hahmoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:49"]

Enää ei jaksa ottaa kantaa uskonto, rasismi, väkivalta jutuille. Nyt on sellainen olotila että aivan sama mitä muille tapahtuu kunhan ei meidän perheelle ja lähipiiriin mitään satu. Tulee niinkuin immuuniksi. Hullut natonatsit lietsoo sotaa minkä kerkiää ja läntinen puoli on sekoamassa kokonaan. 

[/quote]

Otit kantaa kumminkin. Natonatsit? Länsi sekoamassa? Muslimit ok? Hyi.

Vierailija
4/5 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:51"]

Hys hys... homot ja kiihkomuslimit ovat palstan suosituimpia hahmoja.

[/quote]

Tarkoitatko, että muut eivät saa inahtaakaan, homot ja musulmaanit kun valtaavat maailmaa? No, laittomuus lisääntyy, edeltä päin ilmoitetulla tavalla. Uskoviin kohdistuu samaa, mitä Jeesus koki. Jeesus tosin voitti jo kuoleman ja Hänen seuraajansa menevät perästä: voittoon! Jeesuksen tulo lähestyy! Olettekos valmiit siihen?

Vierailija
5/5 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:38"]

Kuuntelin radiota ja siellä kerrottiin Irakin pohjoisosissa kristittyjä ristiinnaulittavan, ja nyt uutisoitiin Pekka Haaviston puhuneen  jossain EU:n kokouksessa, ettei niitä kristittyjä pidä auttaa pois sieltä, että niiden kuuluu olla siellä. Kiduttaen tapettavina heitä koko sydämestään vihaavien kiihkomusulmaanien toimesta? Nauttiiko Haavisto nyt siitä, että uskovat kärsivät, kun eivät hyväksy homoja, vai mistä tuossa oli kysymys?

Uskovat eivät ihmisinä ole syyllisiä siihen, että Jumala on Raamatussa ilmoittanut homouden olevan Hänelle kauhistus!

[/quote]

 

no kai jeppe ja juppe ne sieltä pelastaa ku oikeen rukoilevat. Yks vitun haikee uskovaiset pellet, menköön sinne taivaan valtakuntaan vaikka kaikki kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme