Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka sanoi ettei yksin viettäessä ole aamusti darraa. VÄÄRIN :)

Vierailija
30.04.2014 |

Kyllä mä aattelin tänään oikeen luvan kanssa juoda vaikka yksin olenkin. Tuskin nuo kissat tuosta pahastuu vaikka pari siideriä juon :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mitään leffa vinkkejä tai youtubessa jotain hauskoja pätkiä?

Vierailija
2/4 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko toistaa aloituksen suomen kielellä?

Vierailija
4/4 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 19:56"]

Oisko mitään leffa vinkkejä tai youtubessa jotain hauskoja pätkiä?

[/quote]

Stb (2 ekaa naurattaa ja sitten alkaa ärsyttää). Tai pistä hakusanaksi joku Honest trailers. Asd movies. Simons cat. Tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän