tsempatkaa mua huomiseen 20 km juoksuun,
Kommentit (12)
Ei krapula juoksemista estä, ehkä vähän hidastaa.
elämä on valintoja.
muakin hermostutti puolimara, mutta menin silti. ei tullut huippuaikaa, mutta MÄ TEIN SEN!
Mua hermostuttaa aina. Silti menen ja ajat vaan paranee vaikka tavoite on päästä hengissä maaliin. En ole yksin, siellä on n. 40 000 muutakin.
Miksi juosta kun kävellenkin pääsee perille?
Ajattele että Mies 29 läähättää koko ajan pari askelta takanasi.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:04"]
Miksi juosta kun kävellenkin pääsee perille?
[/quote]
Siksi, että kisoissa on aikaraja ;) Alkavat purkaa reittiä takanasi...
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:00"]
elämä on valintoja.
muakin hermostutti puolimara, mutta menin silti. ei tullut huippuaikaa, mutta MÄ TEIN SEN!
[/quote]
Joku kateellinen alapeukutti. Hmph.
En juoksisi, mutta en joisi kaljaakaan. On muitakin vaihtoehtoja. Voi vaikka tehdä reippaan kävelylenkin ilman tavoitteita. Mutta tsemppiä silti! :)
Ei tota ap:n tilaa ymmärrä kuin toinen samassa tilanteessa ollut.
Ap, kyllä se siitä. Juokset vaan omaa tahtias.
Juoppa kunnon kännit, niin säästyt 20km juoksulta