Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jessus, mikä kamikaze-tyyppi tien päällä..
08.05.2014 |
Kantatiellä, joka on kapea muutenkin ja piennarta ei nimeksikään ja jolla kulkee tehtaalle satoja rekkoja päivässä, rullaluisteli joku mies koiran kanssa.. Huh huh..
Katsoin pitkään vastaan ajaessani, ja tuo mies alkoi hymyilemään. Luuli varmaan, että katson kuinka vinkeän lenkityskeinon on koiralleen keksinyt... Ei, katsoin, että kuka on noin hullunrohkea.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Noh, jos se sinne kuolee, niin se on jo sitten luonnon valinta... Tyhmemmät ns. karsiutuu joukosta.