Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka sujuu pitkä lentomatka kun on monta lasta?

Vierailija
04.04.2007 |

Ollaan menossa ulkomaille ja lentomatkaa on yli 20 tunti. Lapsia meillä on 4. Yhden lapsen kanssa ollan oltu lentokone matkoilla ennen mutta nyt vähän jännittää kun lapsia on neljä. Onko kenellekään vinkkejä mitä voisi helpottaa matkustamista vähän?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi, lennetty myös pitkiä matkoja. Askarreltavaa, luettavaa, evästä, dvd-soitin...

Vierailija
2/2 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi