Lue keskustelun säännöt.
Kuinka sujuu pitkä lentomatka kun on monta lasta?
04.04.2007 |
Ollaan menossa ulkomaille ja lentomatkaa on yli 20 tunti. Lapsia meillä on 4. Yhden lapsen kanssa ollan oltu lentokone matkoilla ennen mutta nyt vähän jännittää kun lapsia on neljä. Onko kenellekään vinkkejä mitä voisi helpottaa matkustamista vähän?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä on kaksi, lennetty myös pitkiä matkoja. Askarreltavaa, luettavaa, evästä, dvd-soitin...