Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia munuaistulehduksesta?

Vierailija
04.04.2007 |

Kuinka kauan on kestänyt ja onko jäänyt jotakin pysyviä vaurioita..?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtui oireettomasta virtsatientulehduksesta, joka ehti nousta munuaisiin saakka. Olin muutaman vuorokauden sairaalassa. Sen jälkeen ollut (ja sitäkin ennen) pari virtsatientulehdusta, mutta ei mitään sen kummempaa...

Vierailija
2/7 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kiva lukea aiheesta WIkipediasta, jossa kerrottiin, että tauti voi johtaa kuolemaan ja siihen sairastuneista aikuisista 60 % paranee. Kuulostaa siis siltä, että 40 % kuolisi ko. sairauteen...



Siskolla tulehdus, siksi kyselen.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella harvoin se mitään munuaisten vajaatoimintaa aiheuttaa. Wikipedia teksti on turhan raflaava. Yleensä antibioottihoito sairaalassa suonensisäisesti tehoaa muutamassa päivässä ja sitten vielä kotiin kirjoitettaan määritellyksi ajaksi suun kautta kuuri loppuun.

Vierailija
4/7 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli teininä munuaistulehdus, virtsatien tulehdusta ei ollut tai sitten se oli ollut oireettomana, itse asiassa muistan, että yhden kerran vihlaisi virtsatessa mutta ei muuten. Tauti ehti aika pahaksi ja olin todella kovassa kuumeessa ja voimaton kun menin lääkäriin ja sairaalaan. Minua pidettiin siellä viikko suoneen annettavien antibioottien takia. Lääkäri sanoi, että nuoret ihmiset halutaan hoitaa perusteellisesti ettei jää mitään oireita. Eikä jäänyt! Mitään tulehduksia ei ole sen jälkeen ilmaantunut. No jaa, ekan raskauden lopussa minulle tuli aika paljon turvotusta ja ajateltiin, että munuaiset ei sen tulehduksen takia jaksa " äärioloissa" toimia täydellisesti, mutta toisaalta samanlaista ongelmaa ei ollut enää toisessa raskaudessa (jossa en myöskään lihonut yhtä paljoa kuin ekassa).



Paranemisia systerillesi!

Vierailija
5/7 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan laittaa tuonne Wikipediaan palautetta, että turhan rankkaa tekstiä.



Juu ja ennen kuin joku ehtii arvostelemaan, niin en tietenkään ota tosissani kaikkea, mitä jossakin Wikipediassa lukee, mutta kun en kyseisestä tulehduksesta mitään tiennyt ja tuo linkki tuli ensimmäisenä vastaan, niin kyllä se vähän hätkäytti.



No, pian pääsen lähtemään katsomaan siskoa.



ap

Vierailija
6/7 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kipuja selän alueella, ala- vai yläselässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni aika huonoksi ja epäiltiin ties mitä. Ultrassa kuitenkin kaikki hyvin ja antibiootit tehosivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän