Laittakaapa hyviä vinkkejä aloitteleville huutonet myyjille. Millaisia kohteita huudat ja millaiset kohteet kierrät kaukaa?
Mä aloitan.
Itse en koskaan avaa sellaisia ilmoituksia, joiden otsikot ovat:
-Kokonaan isolla
-Sisältää ihme merkkejä
Esim. +++++++++&&//*##%##¤Mekko##%" " ++++++++
-Otsikko sisältää jonkun näistä sanoista: Ihana, supersöpö, söpö jne.
Näitä kohteita en koskaan huuda:
-Huonot kuvat tai ei kuvia ollenkaan
-Postikuluja ei ole mainittu
-Liian korkea korotus (mielestäni lastenvaatteissa 10-50 senttiä on maksimikorotus)
-Kirjoitusvirheet (gollaget ym. kammotukset)
-Jos myyjä ei vastaa kysymyksiin
Kommentit (9)
en ikinä huuda kohteita joissa on hintavaraus.
Lisäksi on alkanut ärsyttää ne yli" koristellut" sivut, jossa pyörii taustana tie mitä liikkuvaa kuvaa ja itse asiasta on vaikea saada selkoa.
- korotus alle euron
- hintavaraus
- liian korkea lähtöhinta
- useampi negatiivisiä palautteita
- aiemmin ollut ongelmia myyjän kanssa
- Paikkakunta jossa tuote myydään on Oulu tai Turku
- huono kuva tai ei kuvaa ollenkaan
- ei koko merkintää
- huono kielellinen ilmaisu kohteessa
jne
Vierailija:
en ikinä huuda kohteita joissa on hintavaraus.
Lisäksi on alkanut ärsyttää ne yli" koristellut" sivut, jossa pyörii taustana tie mitä liikkuvaa kuvaa ja itse asiasta on vaikea saada selkoa.
hintavaraus
huono kuva
tuotteen kuntoa ei ole kuvattu
suuri lähtöhinta
En huuda myöskään silloin, jos postikuluja ei ole mainittu, mutta saatan huutaa jos myyjä vastaa kysymykseen postikuluista ja tuote minua kiinnostaa.
En huuda silloin, jos esitän tuotteesta kysymyksen, johon myyjä ei vastaa.
Vierailija:
Miksi Oulu tai Turku ei käy
??
joissa on hyvät kuvat siististä tuotteesta.
Kielellinen ilmaisu on sivuseikka, kunhan siitä ymmärtää minkä kokoinen vaate on ja miten myyjä sen haluaa toimittaa.
Jos myyjä on saanut negatiivista palautetta jätän huutamatta.
En huuda jos:
Kuva on " epäsiisti"
Pk ei mainuttu
Muut seikat voin " antaa anteeksi" jos tuote tarpeeksi kiinnostava. Ja en tosiaan jätä huutamassa jos myyjä kuvailee " söpöksi" . Pääasia mitä mieltä minä olen ja haluanko tuotteen.