Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko keliaakikko syödä ranskanperunoita hampurilaisravintolassa?

Vierailija
12.04.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruna ei vissiin ole mitään viljaa? Että kyllä voi syödä, jos ihan tosissasi siellä kyselet :).

Vierailija
2/4 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt allergisen lapseni takia ja myyjä kyllä selitti asian perusteellisesti.

Heillä tais olla 3 niitä rasva-astioita ja kahdessa tehtiin vain ranskalaisia ja yhdessä niitä, missä on panerointi .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa on viljaa. Yhdessä hesburgerissa mulle tästä huomautettiin, ja sanottiin etteivät he suosittele keliaakikolle ranskalaisia...

Vierailija
4/4 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


peruna ei vissiin ole mitään viljaa? Että kyllä voi syödä, jos ihan tosissasi siellä kyselet :).

En ole ap, mutta ärsyttää ihmiset, jotka tulee " koreilemaan" tiedoillaan, jotka on kaikenlisäksi vääriä. Meidän Hese ei edes myy keliaakikolle niitä ranskalaisia, tai siis ei ota vastuulleen jos keliaakikko välttämättä haluaa ranskalaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän