Voiko keliaakikko syödä ranskanperunoita hampurilaisravintolassa?
Kommentit (4)
Olen kysynyt allergisen lapseni takia ja myyjä kyllä selitti asian perusteellisesti.
Heillä tais olla 3 niitä rasva-astioita ja kahdessa tehtiin vain ranskalaisia ja yhdessä niitä, missä on panerointi .
joissa on viljaa. Yhdessä hesburgerissa mulle tästä huomautettiin, ja sanottiin etteivät he suosittele keliaakikolle ranskalaisia...
Vierailija:
peruna ei vissiin ole mitään viljaa? Että kyllä voi syödä, jos ihan tosissasi siellä kyselet :).
En ole ap, mutta ärsyttää ihmiset, jotka tulee " koreilemaan" tiedoillaan, jotka on kaikenlisäksi vääriä. Meidän Hese ei edes myy keliaakikolle niitä ranskalaisia, tai siis ei ota vastuulleen jos keliaakikko välttämättä haluaa ranskalaisia.
peruna ei vissiin ole mitään viljaa? Että kyllä voi syödä, jos ihan tosissasi siellä kyselet :).