Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden mahdollisuudesta

Vierailija
05.02.2007 |

Onko vielä toivoa, vaikka tänään testi näytti negaa? On kyllä kumman etova olo ja pissattaa vähän väliä. Pitää vaan odotella menkkoja tai jos niitä ei kuulu tehdä uusi testi. Kuinka aikaisin/myöhään olette saanut plussan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää tehdä testi ennen kun menkkojen pitäis edes alkaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi