Sanna Marinin kauniit kynnet
Niin täydellisen kauniit ja pitkät kynnet tuolla Sanna Marinilla iltapulun "poskenrapsutteluvideossa". Näin tuon videon tänään mutta artikkeli oli maksumuurin takana. Sain kuitenkin tuon videon talteen. Onko sinusta santulla kivat kynnet?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Jonilla aikamoinen fiilis kun Sanna katsoo tuolla sänkykamarikatseella silmiin. Aika intensiivinen hellyys tossa.
Tosi kiva hellyydenosoitus kyllä! Vois olla kiva tunne tuollainen hipsuttelu manikyröidyillä (taivutinko oikein?) kynsillä.
Vierailija kirjoitti:
Santtu on niiiiiin iiiiiihana: Mä en kestä 🥰!!
Onhan hän varsin tyylikäs.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kynsien perusteella, milloin heidän suhteensa alkoi.
No milloin?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Jonilla aikamoinen fiilis kun Sanna katsoo tuolla sänkykamarikatseella silmiin. Aika intensiivinen hellyys tossa.
Tuota otetta ja ilmettä pitäisi kyllä käyttää selvästi alempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota otetta ja ilmettä pitäisi kyllä käyttää selvästi alempana.
Meinaatko ettei käytetä?
Vierailija kirjoitti:
Sanna on löytänyt lopulta tasoisensa amismiehen.
Mies on kuulemma melkoinen julkkispiirien pelimies.. En tiedä onko Sanna saanut hänet sitten kuriin ja nuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä 2022, oli vielä naimisissa Markuksen kanssa. Siihen asti oli omat, lyhyet ja luonnolliset kynnet. Sitten alkoi käydä Jonin kampaamossa.
Mä oon ollut siinä uskossa että Marinilla on aina ollut omat kynnet (luonnolliset). Antoi vaan kasvaa vähän pitemmiksi ja alkoi lakkailla niitä. No, voin olla väärässäkin.
https://akaanseutu.fi/wp-content/uploads/2023/03/13Sanna-Marin8.jpg
Vierailija kirjoitti:
Taustastaan ei pääse mihinkään, vaikka olisi ollut pääministeri.
kynsien ihailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä 2022, oli vielä naimisissa Markuksen kanssa. Siihen asti oli omat, lyhyet ja luonnolliset kynnet. Sitten alkoi käydä Jonin kampaamossa.
Mä oon ollut siinä uskossa että Marinilla on aina ollut omat kynnet (luonnolliset). Antoi vaan kasvaa vähän pitemmiksi ja alkoi lakkailla niitä. No, voin olla väärässäkin.
Ei, kyllä hän käy teknikolla kyntensä laittamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on kuulemma melkoinen julkkispiirien pelimies.. En tiedä onko Sanna saanut hänet sitten kuriin ja nuhteeseen.
Sannan kuri ja nuhde - SM?
Vierailija kirjoitti:
kynsien ihailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä hän käy teknikolla kyntensä laittamassa.
OK! No siististi on kyllä tehty ainakin mielestäni, kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin Sannaa häiritsee vaikka miehellä olisi muitakin naisia. Eivät varmasti ole naimisiin menossa. Sanna saa pitkästä aikaa isoa.
Millä perusteella amismiehellä on iso?