Lue keskustelun säännöt.
saakohan s-kauppaan ruokatiliä?
08.03.2007 |
helpottaisi ainakin meidän arkea, kun koululainen voisi käydä ilman rahaa maitokaupassa
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
alle tietyn ikäiset saa sinne ostaa ilamn vanhempia.. estetään väärinkäyttöä näin..
Aika monissa on. Sinnehän on kiva ostella kokiksia ja sipsejä, kuten me tehtiin pieninä.