Lue keskustelun säännöt.
Nyt vinkkejä. Miten rakennetaan turvaverkko?
25.04.2007 |
Miten te sen teitte, joilla ei ole sukulaisia samalla paikkakunnalla?
Kommentit (3)
Ollaan kuitenkin pari kertaa hoidettu toistemme lapsia yhden tarhakaverin vanhempien kanssa. Siitä se ehkä lähtee. Meillä ei kerta kaikkiaan ketään sukulaisia paikkakunnalla :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tarhan eteisessä kaikille höpöttämään ja lapsia kutsumaan kylään.
Sanot aina ja kaikille, että jos joskus tarvitsette lapsenvahtia, meille saa tuoda.
Osa nyrpistelee nokkaansa, osa käy kerran ja osasta tulee hyviä rakkaita ystäviä ja hoitajia.
turvaverkko ja kerrotaan että on itse rakennettu.
miten se tapahtuu käytännössä, kiinnostas muakin.