Lue keskustelun säännöt.
Miten myöhään teillä on vielä sikiö kääntynyt raivotarjontaan?
03.04.2007 |
Itsellä menossa rv 32 ja edelleen oli vauva pää ylöspäin. Kääntämisyritykseen en aio suostua ja mietinkin että pitäskö tässä pikkuhiljaa alkaa asennoitumaan sektioon?
Kommentit (4)
Esikoinen syntyi kyllä alakautta, mutta oli kaiken näköistä ongelmaa synnytyksessa ja liki 4litran verenhukka+ jouduin vielä nukutuksessa kaavintaan. Tästä syystä en ihan yksinkertaisesti uskalla alkaa synnyttää perätila vauvaa alakautta. Vaikka toivon siis kyllä että vauva kääntyy ja siinä tapauksessa sunnytän kyllä alateitse.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tunsitteko kun kääntyi vai päättelittekö liikkeiden perusteella että nyt on kääntynyt?
Onko kyseessä esikoinen?
Mulla kakkonen oli pää alaspäin jo pitkään, mutta päätti noin viikolla 35 heittää vielä kuperkeikkaa. Kääntyi sitten onneksi itsestään uudelleen.