Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tarvitseeko Tallinnaan passia?

Vierailija
18.04.2007 |

Siis täällä yksi uuno, joka ei muista tarvitseeko laivaan noustessa esittää passi vai pääseekö ilman? Kauankohan passin teettäminen kestää ja onko nykyisin vielä vuoden ja kymmenen vuoden passeja olemassa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi