Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos (vauvalla) tulehdusarvot ym norm. puitteissa niin voiko olla mitään vakavaa?

Vierailija
03.04.2007 |

korvatulehdus on, yskii tosi kovasti ja keuhkot rohisee, mutta verikokeissa kaikki ok (mm. tulehdusarvo 8.4) joten voiko luottaa siihen ettei ole kauhkokuumetta tai keuhkoputkentulehdusta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli viruksen aiheuttama tuo.



lääkkeet ei siis auta.



mutta jälkitautina tietysti voi tulla bakteeritulehduskin. joten jos käänne parempaan ei tule pian ja kuume pysyy niin uudestaan vaan ja tarkemmat labret.



jos on pieni vauva niin sitten tosi herkästisaa seurata yleisvointia. jos ei jaksa syödä, ei tule pissivaippoja riittävästi yms niin sitten sairaalaan.

Vierailija
2/3 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötänkö niitä nyt ihan turhaan vauvalle, jos kyseessä on virustulehdus?



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laahaa perässä, joten oikeasti ne voisi olla tällä hetkellä jo korkeammat, mutta menee päivä pari että näkee mitä ne on tällä hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän