Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä nimestä Valmiina?
Kommentit (3)
Anna mieluummin Valma, ihana nimi sekin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siitä tulikin mieleen nimi Auliina. Vähän niinkö Leevin biisissä " aina valmis seikkailuihin" !
Partiolaiselle sopiva. Vielä parempi olisi kakkosnimenä, eteen sitten iki-ihana tytön nimi Aina.
:)