Lue keskustelun säännöt.
Miten talo myydään???
06.03.2007 |
Kaikessa yksinkertaisuudessaan?
Mitä pitää tehdä, mitä välittäjälle maksetaan jne?
Nimim muuttoaikeissa
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ilmainen arvio ja samalla kysele välityspalkkoista ja muista asiaan liittyvistä jutuista.