Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teneriffa / Americas, lokakuu, Tjäreborg

Vierailija
25.04.2007 |

Aapuuva!



Olemme lähdössä syyslomaviikolla Teneriffalle Americakseen. Viikko ja paikka on päätetty, koska matkaan lähtevät myös appivanhemmat teinipoikansa kanssa.



Nyt pähkäilen hotellivalintaa. Joten, Teneriffalla käyneet: Fanabe, Los Cristianos vai siltä väliltä? Ja hyvää hotellia saa myös suositella... Meillä matkassa mukana minun ja miehen lisäksi kolme lasta: 3-vuotiaat kaksoset ja reilun vuoden vanha taapero.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä