Lue keskustelun säännöt.
Teneriffa / Americas, lokakuu, Tjäreborg
25.04.2007 |
Aapuuva!
Olemme lähdössä syyslomaviikolla Teneriffalle Americakseen. Viikko ja paikka on päätetty, koska matkaan lähtevät myös appivanhemmat teinipoikansa kanssa.
Nyt pähkäilen hotellivalintaa. Joten, Teneriffalla käyneet: Fanabe, Los Cristianos vai siltä väliltä? Ja hyvää hotellia saa myös suositella... Meillä matkassa mukana minun ja miehen lisäksi kolme lasta: 3-vuotiaat kaksoset ja reilun vuoden vanha taapero.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla