Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin rintamaitoa kahviin

Vierailija
13.07.2015 |

Meiltä oli maito loppunut ja miehellä oli aikainen aamu herätä töihin ja tarvitsi sitä kahvia heräämiseen niin nokkelana tyttönä pumppasin aamukahviin rintamaitoa. Mies sitten joi kahvinsa ihan normaalisti. Kysyin miltä luomumaito maistuu niin siitä alkoi väittely että miten niin luomumaito kun eihän meillä sellaista ole. Kerroin hätäratkaisusta ja mies järkyttyi ja leimasi minut jonkinsortin pervoksi. Tsempatkaa nyt siskot. Maito kuin maito.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÄK

Vierailija
2/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säpäs aika lehmä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kokeilla. Ilmeisesti toimi hyvin, kun ei huomannut makueroa? Kasvimaidothan ei meinaa sekoittua kahviin. Tota aion kokeilla sitten, kun saan lapsen.

Vierailija
4/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v*ttu!

Vierailija
5/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävä temppu sinulta, olisit voinut edes kysyä mieheltäsi ensin haluaako hän juoda kahvinsa rintamaidon kanssa.

Vierailija
6/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan maininnut mistään erosta mutta mistäoä sitä tietää. Itse en kahvia juo. Yritin olla fiksu ja herätellä miestä ettei nukahda rattiin. Ei olisi miehen silti tarvinnut noin pahasti suutahtaa. Oikeasti. Maitoa se vain on. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko rinnoistasi tilkan kahvimaitoa?

Vierailija
8/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi tehdä noin, paitsi jos miehesi on Arttu Wiskari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:39"]Ei kannattaisi tehdä noin, paitsi jos miehesi on Arttu Wiskari.
[/quote]
Selitätkö?

Vierailija
10/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:39"]Ei kannattaisi tehdä noin, paitsi jos miehesi on Arttu Wiskari. [/quote] Selitätkö?

[/quote]

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Selitätkö"

Niin läpinäkyvää markkinointia koko ketju, että huh.

Vierailija
12/12 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta kun kuulin tuon kappaleen. Wiskari ei kuulu musiikkimakuuni. Kuvittelin sen olevan joku räppääjä DJ. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi