Lue keskustelun säännöt.
En jaksa enää tätä kesää.. haluan syksyn!
12.08.2015 |
Kertokaa vinkkejä miten jaksan vielä.. lohdullisia sanoja säätilasta..? Haluan viileät päivät ja arjen rytmin. Haluan turistit pois katukuvasta... en jaksa enää tätä kesää.
Kommentit (3)
Hyi vittu kuinka ikävä ihminen. Kesä ollut olematon ja joku vielä haluaa vähätkin pois. Muuta maan alle, torakka.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin, että viikon lämmin saa sinut ahdistumaan noin pahasti. No muuta jonnekin Siperian perukoille, niin ei ole mitään noista murheista jäljellä.
Yrität muuttua positiivisemmaksi, olet hyvin negatiivinen