Lue keskustelun säännöt.
Huomenna töihin taas, loman jälkeen.
12.07.2015 |
Onneks on vielä elokuussa viikko lomaa.
Omko toisia samassa tilanteessa olevia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Samoin on minulla. Ei kaikkein paras lomasää ole ollut. Mies ja lapsi jäi mökille vielä kolmeksi viikoksi, joten olen yksin. Ikävä on...