Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketää menos tnä keskustaa?

Vierailija
11.07.2015 |

Mihi päi? Ite Namuun naisten kaa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että missä kaupungissa

Vierailija
2/4 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:08"]

Jaa että missä kaupungissa

[/quote]

Ei suomaassa ole muuta keskustaa kuin Stadin keskusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:08"]

Jaa että missä kaupungissa

[/quote]

Ei suomaassa ole muuta keskustaa kuin Stadin keskusta
[/quote]

Vierailija
4/4 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo huumeita! Ite jään kotiin, koska oli tänää aikainen aamuvuoro huonojen yöunien jälkee. Ja mun ystävät on töissä illan. Olisit voinut kirjoittaa Helsingin keskusta. Lapsellista touhua toi "Kehä kolmosen ulkopuolella ei ole elämää" jankutus. Eikö sitten Tukholmassa, Berliinissä tai Lontoossa ole elämää? Nehän on Kehä kolmosen ulkopuolella...