Ketää menos tnä keskustaa?
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:08"]
Jaa että missä kaupungissa
[/quote]
Ei suomaassa ole muuta keskustaa kuin Stadin keskusta
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 21:08"]
Jaa että missä kaupungissa
[/quote]
Ei suomaassa ole muuta keskustaa kuin Stadin keskusta
[/quote]
Varo huumeita! Ite jään kotiin, koska oli tänää aikainen aamuvuoro huonojen yöunien jälkee. Ja mun ystävät on töissä illan. Olisit voinut kirjoittaa Helsingin keskusta. Lapsellista touhua toi "Kehä kolmosen ulkopuolella ei ole elämää" jankutus. Eikö sitten Tukholmassa, Berliinissä tai Lontoossa ole elämää? Nehän on Kehä kolmosen ulkopuolella...
Jaa että missä kaupungissa