Lue keskustelun säännöt.
vihaan vieatien kirjoittamista puhelimella
10.08.2015 |
Av:llr sillä tulee ihan sikana virheitä. Oon niin nopea kirjottaan ja kun käytän ennakoivaa kirjoitusta niin aina ehdin hyväksyä väärän ehdotuksen.lopussa vadta huomaan miten paljo on tullut virheirä rikä aina ehdi korhaamaab väleistä. Onkoo muilla sama ongelma?
p.s.tämä in kirjoitettu korjsamatta lähes koklonaan,saako selvää?:)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla