Lue keskustelun säännöt.
Mistä oudoista mauista tykkäät?
10.08.2015 |
Minulla etikka, suolaton kaurapuuro (terveisiä vaan päiväkodin sokerivälipalat-ketjuun) ja maustamaton jugurtti sellaisenaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla