Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi suloista 12v. poika...

Vierailija
23.07.2015 |

Ei tiedä, että kukaan muu on kotona ja laulaa enkuksi vapautuneesti omassa huoneessan hittibiisejä :´)

Hän on hiljainen ja ujo poika. Ihana, nyt kun kuulee hänen sisäistä maailmaa. Pitänee kohta kolistella ovea, että ei kiusaannu, kun olinkin kuulolla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on myös 12, ja se on niin suloinen. Harmi kun ei anna enää halipusia paljoakaan.

Vierailija
2/6 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa muutkin omien esiteinien tai teinien söpöjä juttuja. Teineistä puhutaan usein hirviöteini juttuja. Kuitenkin ovat vielä lapsia, vaikka kasvamassa isoksi. 

Aina puhutaan taapero-ikäisistä kuinka söpöjä ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö pahassa murkkuiässä. Yllätti kerran siivoamalla eteisen ja naulakot ilman pyytämistä! Vaikka oma huono kuin hävityksen kauhistus.

Toinen teini oli ostant mulle omilla rahoillaan punaiset nahkapistokkaat kirpputorilta :´) ne oli vähän tiukat, mut laitoin välillä silti jalkaani, jos hain postia tai vein roskia ja myös muutama kauppareissu on tullut varpaita kipristeltyä ;) Oli niin liikkis!

Vierailija
4/6 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti mä tein sulle aamupalaa :) (kerran yllätti) Oli keittänyt kahvia ja siivonnutkin jäljet. Halaan murkkua kun herää.

Vierailija
5/6 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuuko mieleen mitä itse olisitte tehneet teininä? Me serkkutytön kanssa siivottiin hänen käytännössä (työnarkomaani mies) yksinhuoltaja äidin asunnon eteistila ja olohuone. Oli yllättynyt ja iloinen äiti kun tuli kaupungilta.

Vierailija
6/6 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ragee ja sit kuitenkin ujostelee. Sellinen ristiriitainen otus. Yrittävät kai peitellä aikuiseksi kasvamisen hämmennystään.