Lue keskustelun säännöt.
Oon introvertti, mies ekstrovertti- sopii!
22.07.2015 |
Mä tykkään aina olla itsekseni. Välttelen naapureitakin. Oon varsinainen kotikissa.
Mies taas on varsinainen kyläluuta. Juttelee aina naapureidenkin kanssa pitkät tovit.
Mulle tää sopii. Mies kun on sukulaisillaan tai kavereillaan, mä saan olla rauhassa kotona. Ihanaa! ♡
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sitten se löytää menoiltansa menevämmän kissan ja saat olla aivan yksin rauhassa kotona.