Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon introvertti, mies ekstrovertti- sopii!

Vierailija
22.07.2015 |

Mä tykkään aina olla itsekseni. Välttelen naapureitakin. Oon varsinainen kotikissa.

Mies taas on varsinainen kyläluuta. Juttelee aina naapureidenkin kanssa pitkät tovit.

Mulle tää sopii. Mies kun on sukulaisillaan tai kavereillaan, mä saan olla rauhassa kotona. Ihanaa! ♡

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se löytää menoiltansa menevämmän kissan ja saat olla aivan yksin rauhassa kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi