Lue keskustelun säännöt.
Itiksen uusi leikkipaikka. Onko joku käynyt?
09.08.2015 |
Lähellä Stockmannia toisessa kerroksessa.
Onko tuttu paikka?
Kannattaako käydä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koitin testata mutta tulivat sanomaan että nyt vittu lähdet siitä, tää on lapsille tarkoitettu eikä täysikasvuisille.