Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kamalan vaikea motivoitua tekemään kotitöitä helteillä
04.07.2015 |
Tahtoisin vain mennä ja nauttia kesästä siellä täällä kaiket päivät, olla koko ajan mieluummin jossain menossa kuin täällä kotona... Mutta taas tiedän, että kivempi olisi tänäänkin illemmalla palata siivotumpaan kotiin, jos nyt vaan ryhtyisin hommiin. yyh.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eli et ole Suomessa jos joka päivä on helle ;) Täällä Vaasassa on ollut vain yksi hellepäivä tänä kesänä joten kotityöt sujuu rutiinilla.