Lukiko kukaan Meidän perhe -lehdestä nettikiusausjutun?
Se käsitteli siis lähinnä AV:ta. Kävin kirjastossa lukaisemassa, ihan mielenkiintoinen... Jos "Anni" lukee tätä ketjua, kysyisin, onko kirjoittelukäytöksesi yhtään muuttunut?
Kommentit (4)
En silti jaksa uskoa, että näiden "tosi elämässä olen oikeasti mukava ihminen, mutta netissä on kiva provota" kirjoittelu muuttuu miksikään, vaikka lukisivatkin itse jutun. Raidoistaan on vaikea päästä eroon...
AV-mammameininkiä! Just tuollaista yritän itse välttää. Kyllä mäkin osaan sanoilla sivaltaa, mutta yleensä sanon pahasti vain ilkeilijöille, en esim. hauku kenenkään blogeja, TV:ssä esiintyviä ihmisiä tai hyväntahtoisia kanssakeskustelijoita, en silloinkaan, vaikka joku kyselis "tyhmiä".
Ap
muidenkin olisi syytä lukea. Pelkään silti pahoin, että se juttu on sellainen, että mammat muistavat sen hetken aikaa, mutta parin päivän päästä se taas unohtuu ://