Lue keskustelun säännöt.
Voisikohan nämä anoppiprovot jo loppua?
Kommentit (3)
t. miniä jolle anoppi sanoi että vain tyttären lapset on hänelle rakkaita, pojan lapset on ihan eri asia ja hänen ei tarvitse olla mummo pojan lapsille ollenkaan.
arvaa olenko itkenyt anopin takia?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
t. miniä jolle anoppi sanoi että vain tyttären lapset on hänelle rakkaita, pojan lapset on ihan eri asia ja hänen ei tarvitse olla mummo pojan lapsille ollenkaan.
arvaa olenko itkenyt anopin takia?
mutta tällä hetkellä täällä pyörii joku urpo, joka aloittaa miljoona anoppiaiheista aloitusta minuutissa. Ei oikein jaksais lukea pelkkiä sellaisia.
T. ap, itsekin välillä anoppiinsa lopen kyllästynyt miniä
Nämähän on vain kopioita viime viikon anoppivalituksista. Näistä asioista aaveemammat valittaa joka päivä.