Lue keskustelun säännöt.
Mitä tee anopin kanssa
08.10.2012 |
Minulla sitten suuttuttaa tuo miehen äiti. Se kyllä auttaa jos pyydetään, mutta ei koskaan itse tarjoa apua.
Toinen asia on, mikä harmittaa, että se haluaa aina hoitaa lapsia meidän kotona. Miksi se ei voi ottaa niitä omana kotiinsa. Minusta olisi mahtava jos saisimme miehen kanssa viettää viikonlopun kahdestaan omassa kodissamme. Nyt joudumme aina lähtemään hotelliin tai muualle.
Joskus olen niin kyllästynyt anoppiin, että haluttaisi laittaa välit poikki. Miksi se ei koskaan tarjoa apuaa vaan aina pitää pyyttää. Samoin sitä pitää pyytää ostamaan lapsille jotain, koska ei itse muka osaa ostaa oma-aloitteisesti näille vaatteita. Taitaa olla vain kitsas koko anoppi.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla