Lue keskustelun säännöt.
Pika-apua korvatulehdusasiassa tarvitaan!!!
15.05.2012 |
2-vuotiaalle nousee jo toista päivää päiväunien jälkeen korkea kuume. Aamusta on ihan ok ja pirteä, mutta päiväunien jälkeen kuumetta on 38,5-39 astetta ja olo on tosi kenkkuinen. Pitäisikö käydä tarkistamassa korvat?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
limainen? yskäinen? onko kuumetta ollut aiemmin?
meillä tyttö oli kuumeessa 4päivää, sitten kuumeeton päivän, jonka jälkeen kuume nousi iltaa kohden. Koko ajan oli yskäinen, mutta ei nuhainen. Syyksi paljastui keuhkokuume.
Voisiko lapsella olla vain kuuma?