Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laihdutan, mitä voin vielä syödä?

Vierailija
10.06.2012 |

eli:



aamupala:real leipä juustolla ja tomaatilla,teetä



lounas:lohta,1 peruna,kermaviilikastike,salaattia



välipala:real leipä kurkulla,teetä



voinko syödä enää mitään? Ja en halua karpata ainakaan kokonaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö salaattia, kevyitä keittoja jne. www.kiloklubi.fi ja saat hyviä vinkkejä. Ilmeinen palvelu, vain rekisteröinti.

Vierailija
2/2 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne voit syöttää kaikki syömisesi ja ohjelma laskee kalorit. Näet hyvin sieltä paljonko olet saanut kaloreita ja paljonko voit syödä. Se laskaa myös sulla paljonko pitäisi jäädä vajetta, että laidut. Sinne voi laittaa myös liikkumiset ja näkee paljonko liikunta kuluttanut kaloreita.



Ja kyllä, voi hyvinkin syödä vielä. Päivälliseksi esim. sitä lohta ja kasa salaattia. Tai sitten joku kevyt keitto ja siihen raejuustoa.



iltapalaakin voit vielä syödä. Esim. rahkaa ja mehukeittoa tai joku hedelmä ja kasviksia, tai pala leipää ja kuppi teetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme