Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko tää sulle paljon vai vähän ruokaa?

Vierailija
06.05.2012 |

Aamulla ateriankorvike-patukka ja kahvia maidolla



Lounaalla nutrilett-suklaapirtelö



Päivällisellä kanaa, halloumia ja salaattia iso kasa, loraus sinappisalaatinkastiketta



Välipalana classic-jäätelö, kahvia (HUPS ;))



Illalla vielä ateriankorvike, keitto tai pirtelö



n. 1450 kcal tänään. 500 enemmän, kuin muina päivinä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön päivittäin 2000-2500 kalorin edestä kunnon ruokaa ja herkuttelenkin toisinaan. Olen normaalipainoinen ja liikun paljon.

Vierailija
2/15 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttajaintoisen kaverini mielestä tuo salaattiateria oli liikaa.... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ateriankorvikkeilla ja hapankorpuilla.

Vierailija
4/15 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateriankortikkeet eivät ole ruokaa.

Vierailija
5/15 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään syön vähän enemmän ja herkuttelenkin. Huomenna taas täysin ateriankorvikkeille. Oletko laihtunut ja mikä on olotila? ap

Vierailija
6/15 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älyttömän vähän :/ Jos söisin noin, en jaksaisi tehdä muuta kuin maata sohvalla ja kiukutella perheelle.



t. hoikkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista huomaa. Mulla ei reppanalla ollu ekoilla viikoilla vaakaa, kun tää syömättömyys johtui ihan muista syistä.

Syödään sitä mitä alas menee.

Puntarin sitten kävin ostamassa ja nyt menee aika mutulla paljonko on oikeesti alusta tippunut.

Taitaa olla 8-10 kiloa.

Voin hyvin. Siis mitä tohon syömäpuoleen tulee, vaikka osa elämästä onkin ihan persiillään tällä hetkellä.

Vierailija
8/15 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin aika vihainen jos söisin noin vähän päivän aikana :(( itse syön paaaljon enemmän.. painan 45 kg..



tuollaistako laihduttaminen on?? kamalaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön päivässä n. 1500 kaloria, mutta huomattavasti enemmän ruokaa kuin mitä tuossa on. Koskaan ole koskenutkaan mihinkään ateriankorvikkeisiin tms.

Vierailija
10/15 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei varmaan paljon lohduta hyvä laihdutustulos. Mä en ole yhtään kiukkunen tai edes nälkäinen, haluan vaan päästä tästä löllömahasta eroon ennen kesää.... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei varmaan paljon lohduta hyvä laihdutustulos. Mä en ole yhtään kiukkunen tai edes nälkäinen, haluan vaan päästä tästä löllömahasta eroon ennen kesää.... ap

Vierailija
12/15 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin järjettömältä. Samalla kalorimäärällä olisit saanut terveellistä ruokaa yllin kyllin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa juuri ruokaa ole. Mä en laske noita teollisia nutrilett-pirtelöitä ihmisen ruoaksi. Joten sanon: vähän olisi minulle.

Vierailija
14/15 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse syödä ateriankorvikkeita, mitä ne sitten ovatkin, eikä juoda kahvinkorviketta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUOKAA.